Przejdź do treści

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie zawodowe w zakresie rehabilitacji, fizjoterapii, ortopedii, farmacji, pielęgniarstwa lub wykształcenie średnie z kwalifikacjami nabytymi do dnia 10 lutego 2009 r. w ramach kursu z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych
  • doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniego
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność

Zakres obowiązków

  • sprzedaż wyrobów ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego
  • kompleksowa obsługa klienta i wystawianie dokumentów handlowych
  • wstępna weryfikacja zleceń NFZ w zakresie sprzedaży wyrobów refundowanych
  • realizacja założeń sprzedażowych

Oferujemy

  • umowę o pracę z wynagrodzeniem opartym na systemie prowizyjnym
Oferty zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO przez Spółdzielnię RENA prosimy przesyłać na adres e-mail: [email protected]. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Skontaktuj się z działem kadr

Brak dopasowanej do ciebie oferty pracy lub chcesz zadać pytanie? Skontaktuj się z nami.

+48 17 8537932
[email protected]

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.